Job 8 van 12


Report this listing

Solliciteren



Medewerker sociale dienst


Functie

Als medewerker sociale dienst maak je deel uit van het team sociale dienst . Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en beheren van een wachtlijst- en opnamebeleid en het coördineren van de opname van bewoners, meer specifiek voor de beschermde afdelingen van het woonzorgcentrum.

Je neemt de functie waar van ombudsdienst , je volgt de klachtenprocedure op en bemiddelt bij klachten. Daarnaast ben je ook secretaris van de familieraad, je staat in voor de organisatie, verslaggeving en opvolging binnen dit overlegorgaan.

Als woonassistent ben je het aanspreekpunt voor de toekomstige en huidige bewoners van de assistentiewoningen. Je ondersteunt en stimuleert de sociale netwerkvorming en staat in voor de administratieve, praktische en psychosociale ondersteuning van de bewoners.

Je ben een (administratief) spilfiguur binnen ons palliatief team . Je staat samen met de leden van het team in voor de kennis en expertise binnen ons woonzorgcentrum door het organiseren van opleidingen en als lid van de werkgroep. Bij specifieke vragen ondersteun je de teamcoach in gesprekken met bewoners en hun omgeving.


Interesse? Solliciteer voor 24 april via onze website.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma sociaal verpleegkundige, sociaal werk, maatschappelijk assistent of gelijkwaardig

  • Je hebt al enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie

  • Het certificaat Belrai LTCF bezitten is een pluspunt

  • Je kan vlot besluiten nemen, knopen doorhakken tijdens vergaderingen zodat problemen structureel en efficiënt opgelost worden

  • Je bent ondernemend en en gaat actief op zoek naar oplossingen

  • Je kan op een diplomatische manier belangentegenstellingen helpen oplossen

  • Je ben een voorbeeld op vlak van integriteit

  • Je bent gekend voor je luistervaardigheden, gespreksvaardigheden en inlevingsvermogen

  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en bij voorkeur ervaring in het leiden van vergaderingen

  • De persoon informeren over sociale hulpmogelijkheden en administratieve stappen
    De persoon doorverwijzen naar bevoegde organisaties, een arts, een integratievereniging, hulpnetwerken, ...
  • De situatie en de behoeften van de persoon analyseren
  • Opleidingen organiseren bij werknemers van de sociale sector (huishoudhulp, sociale en gezinshulp, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen

Aanbod

  • Verloning volgens IFIC barema 14

  • Jobtime 80% (30,4u)

  • Overname relevante anciënniteit

  • Gratis hospitalisatieverzekering

  • Maaltijdcheques na 6 maand in dienst

  • 24 vakantiedagen

  • Extra vrije dagen voor 45+ medewerkers

  • Fietsvergoeding of tussenkomst woon-werkverkeer

  • Voordelige maaltijden in het restaurant en meeneemmaaltijden

  • Kinderopvang tijdens schoolvakanties

  • Kortingen en acties via Benfits@work

  • Ruime opleidingsmogelijkheden

  • Veel plezier op het werk met diverse teamactiviteiten

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht